roloi

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Εγω με την ωραια και μεγαλη μου ξαδερφη

Για σας ειμαι 19 χρονων.Πριν 4-5 χρονια ειχα την πρωτη μου ερωτικη συνευριση με την ξαδερφη μου.Εγω τοτε παιδι καλοκαιρι ηταν το περνουσα στο χωριο μια μερα μου λεει η γιαγια μου θα ερθει η ξαδερφη σου την αλλη μερα για να διαβασει για τις πανελληνιες θελω να κανεις υσηχια.Εγω κατεφθιαν ξενερωσα γιατι ηταν μια σπαστικη ξυνη γκομενα που ηθελες να την σκοτωσεις.Την αλλη μερα ακουω φωνες λεω θα ηρθε το βλαμενο γυρισα πλευρο.Ερχετε η γιαγια μου και μου λεει ξυπνα να χερετισεις την ξαδερφη σου σικονομαι και εγω και τι να δω.Ενα πλασματακι με ξανθο σπαστο μαλι πρασινα ματια στιθος μεσαιο μεγεθος και φορουσε ενα ασπρο πολυ κοντο κολιτο φορεμα.Τα ειχα παιξει κατευθιαν καβλωσα.Ερχετε με αγκαλιαζει μου λεει πολυ μεγαλωσες εσυ με περασες στο υψος.Απο εκεινει την μερα οταν διαβαζε την επερνα ματι γιατι παντα φορουσε και πολυ κοντα σορτσακια η οταν εκανε μπανιο.Μια μερα ερχετε και μου περνει το τηλεκοντρολ γιατι ειχα δυνατα την μουσικη τρελαθηκα ηθελα να την σκωτοσο αλλα για να μην την σκωτοσο εφειγα πειγα εξω.Αλλα ειπα δεν θα το αφεισω ετσι.Μια μερα που την επερνα ματι ετσι οπως ειχε ανοιχτα τα ποδια τις και διαβαζε μπαινω αποτομα στο δωματιο και τις παιρνω το βιβλιο μου λεει ρε βλαμενο διαβαζω τι κανεις?Μια σου και μια μου οπως και εσυ πειρες το τηλεκοντρολ αρχισε να προσπαθει να το παρει το βιβλιο και αρχισαμε παλευαμε ετσι οπως παλευαμε καποια στιγμη εγω ημουν απο κατω και αυτη απο πανω.Η πουτσα μου καβλωμενη ηταν στο στομαχι τις ειχαμε φτασει τοσο κοντα και......




Συνεχεια δικια σας στα σχολια αυριο βραδυ θα ειναι η πραγματικη συνεχεια









Ξαφνικά αφήνω το βιβλίο και της πιάνω των κώλο. Ήταν τόσο σφιχτός! Νιώθω την ανάσα της Δήμητρας καυτή και γρήγορη. Χωρίς να τα καταλάβω, τα χείλη μας βρίσκονται μεταξύ τους. Νιώθω την γλώσσα της να μπαίνει βίαια στο στόμα μου, και απαντάω με διπλάσιο πάθος και δύναμη.

Η ξαδέρφη μου βγάζει ένα βογκητό ηδονής. Είμαστε κι οι δύο μούσκεμα στον ιδρώτα! Η Δήμητρα πετάει μακριά το βιβλίο, ανορθώνει το σώμα της και με καβαλάει κανονικά, ενώ με γρήγορες κινήσεις βγάζει το φανελάκι της. Το θέαμα εκπληκτικό, τα βυζιά της, στητά και ζουμερά λίγους πόντους από το πρόσωπο μου, οι ρώγες της έχουν σκληρύνει.

- «Τι κάνουμε;», ρωτάω σε μια στιγμή διαύγειας.

- «Σσσσσς….», μου ψιθυρίζει. «Μην λες τίποτα... Απόλαυσε το...»

Πιάνει το πρόσωπο μου και το φέρνει ανάμεσα στα βυζιά της. Με μια ενστικτώδη κίνηση αρπάζω τα βυζιά της και αρχίζω να τα γλύφω και να πιπιλάω τις ολοένα και πιο σκληρές ρώγες της. Νιώθω την Δήμητρα να ανταποκρίνεται στα χάδια μου πράγμα που με κάνει να καυλώνω ακόμη περισσότερο.

Η Δήμητρα, πιο έμπειρη από μένα, είχε άλλωστε ολοκληρωμένη σχέση με έναν φοιτητή από ότι έμαθα αργότερα, απομακρύνει το πρόσωπο μου από τα βυζιά της, βγάζει το σορτσάκι και το κιλοτάκι και μένει ολόγυμνη. Με το χέρι της τρίβει το κουρεμένο μουνάκι της και έπειτα βάζει το χέρι της στο στόμα μου. Νιώθω πως θα πεθάνω από την καύλα.

- «Σου αρέσει το υγρό μουνάκι μου καυλιάρη μου;», με ρωτάει.

Δεν μπορώ να απαντήσω, μόνο ένα ζωώδες μούγκρισμα βγαίνει απ' τα χείλη μου.

Ξαφνικά καβαλάει το πρόσωπο μου…

- «Γλύψε μωρό μου. Θέλω να πιείς όλα τα ζουμιά μου!»

Αρχίζω να γλύφω. Η γεύση είναι περίεργη, αλμυρή με μια αίσθηση ψαρίλας, όχι ιδιαίτερα ευχάριστη. Όμως η αίσθηση της παλλόμενης κλειτορίδας κάτω από την γλώσσα μου με διεγείρει τρομερά.

Εντωμεταξύ νιώθω το μποξεράκι μου υγρό, αλλά ο πούτσος κάγκελο. Είχα χύσει κι είχα ξανακαυλώσει χωρίς να το καταλάβω! Η Δήμητρα βογκάει με το γλυφομούνι, χύνει όλο και περισσότερο κι εγώ γλύφω όλο και πιο πολύ, όλο και πιο βαθιά, στην ουσία την γαμάω με την γλώσσα!

- «Τώρα, τώρα, τώρα!!!», φωνάζει. «Σε θέλω τώρα!!!»

Βγάζει το μουνί της από την φάτσα μου, και μου βγάζει με βία το μποξεράκι. Ο πούτσος μου πετάγεται όρθιος σαν κατάρτι! Αρχίζει να γλύφει με πάθος τα χύσια που είχα ήδη χύσει. Η πουτάνα τα έπινε όλα, μην πάει τίποτα χαμένο!

Ξαφνικά με σπρώχνει με δύναμη, ώστε να ξαπλώσω μπρούμυτα. Με καβαλάει και νιώθω τα τοιχώματα του πούτσου μου να τραβιούνται ενώ μπαίνω μέσα στο στενό μουνάκι. Κι οι δύο ουρλιάζουμε, τα κορμιά μας κινούνται πάνω κάτω σε συγχρονισμό. Τα γλωσσόφιλα είναι όλο και πιο άγρια. Νιώθω αίμα στο στόμα μου… δικό μου δικό της, δεν μπορώ να πω.

Το μουνάκι της ήταν περιέργως πολύ στενό… πονάω κι αυτή περισσότερο. Μου τραβάει τα μαλλιά, βογκάμε κι οι δύο, πάνω - κάτω. Οι μηροί μου κουράζονται… Γλύφω τα βυζιά της, τα δαγκώνω. Νιώθω το σπέρμα μου μες στον πούτσο, σαν σιντριβάνι, σαν ηφαίστειο. Δεν μπορώ να το κρατήσω, αφήνομαι…

Ακούω την Δήμητρα να ουρλιάζει. Τελειώνουμε ταυτόχρονα. Τα πόδια μου μυρμηγκιάζουν… Μένουμε για λίγο αγκαλιασμένοι, εξαντλημένοι από την ζέστη και το πάθος.

Έπειτα η Δήμητρα σηκώνεται χωρίς να πει τίποτα και μαζεύει τα πεταμένα ρούχα μας.

- «Ήταν τέλειο!», μου λέει. «Σ’ ευχαριστώ. Αλλά δεν πρέπει να πούμε τίποτα σε κανέναν…»

- «Το ξέρω, θα ξαναγίνει;», ρωτάω με πάθος.

- «Αν είσαι καλό παιδί…», μου απαντάει και χαμογελάει πονηρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου